I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090513

Kategori: The Au-pair part of my life

God kväll bloggen!

Idag vare klockan 7 på morgonen som gällde och väcka barn och ge dom thé, sen var det den gamla vanliga visan igen som jag redan dragit sjuhundrafemtioelva gånger så ska ni inte behöva lyssna på igen.

Ville bara blogga lite om att Shannon pissed me off today. Trots att hon har över hundra (!) hårsnoddar så envisas hon med att sno mina (jag har typ 20 stycken, helt svarta, inte roliga alls medans hennes e färglada med mönster och allt). Kom på henne idag när jag skulle hämta en hårsnodd från min necessär och då fanns det bara två kvar varpå jag får dårdimpen på Shannon och skäller på henne och hon ger tillbaka alla hårsnoddar hon tagit med en "om blickar kunde döda" -blick. Vilken skit unge hon är ibland :o

Kom nyligen ur duschen hur som helst, nu blir det Emmerdale, see you.

Kommentarer

  • MALIN - Amor Vincit Omnia säger:

    SV: ja idag har jag inte gjort mycket, gymmat, lunchat och tagit det lugnt :) du då?

    2009-05-13 | 20:58:41
    Bloggadress: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: