I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090510 - söndag igen

Kategori: The Au-pair part of my life

Hej hej

Ja så var det söndag igen. Hade ju planerat att åka in till Bracknell med Sabrina igen men eftersom att hon verkar ha problem att svara i sin mobil (hon har säkert lagt ifrån sig den nånstans) så ser det just nu ut som om jag får sitta hemma och ta de lugnt idag bara. Skulle nog behövas för har en fullspäckad vecka framöver och inte mycket tid över alls. Så är nöjd med att bara sitta här och kolla på en film kanske? Ja vi får se.

Men jag ska lägga ut lite mera bilder från när min familj var och hälsade på här tänkte jag så får ni nåt att kolla på!

Kommentarer

  • MALIN - Amor Vincit Omnia säger:

    SV: hehe låter bra :D jag måste fan dit någongång, snaaart!

    2009-05-10 | 14:28:30
    Bloggadress: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: