I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Vilostund

Kategori: The Au-pair part of my life

Har ett par minuter off nu eftersom jag badade och fixade med barnen igår eftersom John åkte utan ett "hejdå". Så Wendy håller på med de små just nu och fixar till sig själv inför jobb no.2 idag.

Hann med att handla frukt och grönt på Sainsbury's idag, så nyttig man ska vara då! Och mamma jag har försökt att få fram mitt saldo på ALLA bakomater jag kunde hitta i Bracknell och gick in och frågade på alla banker om de kunde hjälpa mig men eftersom de inte sammarbetar med Nordea (varför de nu skulle det ens?) så kan jag inte få se mitt saldo på mina uttag utan bara hur mkt jag tar ut, vilket jag själv ser när jag får pengarna i handen. Pfft!
Kan du inte prata me Nordea om koden så man kan kolla på internet? (A)

Annars har det varit en lugn dag, va en kille som kollade in mig medans jag sminkade mig för han tvättade grannarnas fönster. Gick och fortsatte min sminkning i badrummet. ;) Nathan och hans chef kom hit och plockade upp lite prylar och när de väl gått ut så hör jag hur de pratar om mig och att jag såg bra ut och äldre ut än vad jag är och blablabla.. inte kunde de veta att jag hade mitt fönster öppet och hörde allt! Haha!

Men nu ska jag lägga mig i sängen, läsa lite och slappna av innan jag tar över. Lovade Wendy att hålla de två busarna vakna så länge som möjligt ikväll så de inte vaknar 7  imorgon och väcker henne.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: