I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Vårat vackra vår väder!

Kategori: The Au-pair part of my life




Ett, två, tre. Aidan plockade blommor till mig :)


Aidan hade fullt upp hela tiden!

Jag njöt för fullt i solen, somnade nästan dära i gräset! Underbart! Fast jag ser lite bekymrad ut?

Vilken madam hon kan vara! :)

Ja, endast för att retas med er där hemma i kalla Sverige! Pusss <3

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Nej men gud vad fuskigt! Här uppe i Kiruna har vi snö ända in i Juni, och ni har redan en massa solljus och blommor. Nu blir jag deprimerad...

    //Johanna (ja, Johanna från 9B)

    2009-03-17 | 10:28:13
    Bloggadress: http://www.sabakunojohanna.blogspot.com
  • Denise säger:

    Svar till Johanna: Men hejsan! Det var då inte igår? :p Allt bra uppe i Kiruna?



    Haha ja men just nu är de väl snö i hela Sverige? ;p Bara vi i England som har sån hära lyx såhär tidigt på våren! :D

    2009-03-17 | 14:09:25
    Bloggadress: http://denisegk.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Svar till Denise:

    Jo men det är bra här uppe, bara det att det är så svinigt kallt. Vi hade metersnöhögar i Maj förra året. Kuuuul.



    Jag tror det är ganska mycket snö i hela norrland iallafall, men i Askersund var det inte så värst för 2 veckor sedan när jag var där.



    Värsta grejen att bo i England ju! Dessan bor där nu också (Dessan från 9B när vi gick i 7:an). Dock bor hon typ precis utanför London, tror jag, och jobbar på hotell.

    2009-03-17 | 14:34:09
    Bloggadress: http://www.sabakunojohanna.blogspot.com
  • Denise säger:

    Sv: Haha nej stackars er! Jag hade aldrig stått ut om det varit så mycket snö hela tiden! :p Mjo de har nog lite snö och is kvar tror jag :)



    Ja det rä super kul :D Jasså? Ja jag bor med en bit utanför London, i Bracknell heter det. Kul att hon med är här :)

    2009-03-17 | 17:40:23
    Bloggadress: http://denisegk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: