I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Släktkalas

Kategori:

Fick höra av min familj att jag hade missat värsta släktkalaset i helgen. Eftersom min famor Svea fyllde hela 85 år i lördags hade de lite kalas för henne hemma hos pappas kusin Rolf och hans fru Ingrid. Även tre av mina kusiner som jag träffar ca. en gång var 5e år hade befunnit sig där, faster + hennes man osv. Lite synd att jag missade det, men de kommer fler tillfällen :)

Måste tillägga att min mormor och morfar är just nu på lyxkryssning i Karibiska havet och ska sen till Florida i 10 dagar... Ja, jag e avundsjuk på dom!

:)

Kommentarer

  • Michaelaela säger:

    hahah, gud vad söt :P men det kan ju stämma, klart man inte vill att den ska bli blöt ;)

    2009-03-24 | 22:09:27
    Bloggadress: http://mejx.blogg.se/
  • Mandy säger:

    Det blev inte av alls.. nej jag skulle ha kollat menhan inte.. to much plugg, för lite time!



    Händer i monr`?

    2009-03-24 | 22:39:00
    Bloggadress: http://amandarieem.blogg.se/new
  • thesshanning ~ ur en hästnörds synvinkel säger:

    Svar: Ja, fast hon kommer stå ca 50 min från mig, men då är det 3 ridbanor, skogs stigar, sandstrand som jag får hålla till på också, så det är lite värt det tkr jag :)



    Men självklart vore det skönast att ha ett eget stall, men när man bor i lägenhet så finns inte den möjligheten tyvärr ;p haha!



    Jotack, med mig är det bra. Har du gjort något kul idag? :)

    2009-03-24 | 22:58:31
    Bloggadress: http://thesshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här: