I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Skor

Kategori: The Au-pair part of my life

Har precis ätit lunch me lilleman Aidan som förövrigt satte sig och kollade på Simpson the movie nyss. Ska alldeles strax ner och tvinga med honom ut i de vackra vädret! Får passa på innan de börjar regna (vilket jag hoppas på att det inte ska förens jag åker hem till Sverige igen!).
Lite kul idag när jag skulle hämta Aidan från Nersery, då kommer en mamma fram till mig och säger: I really like your boots! Hihi, så kul när man får höra sånt, men de dära skorna går hem hos de flesta har jag märkt. Ellen Heldert vet precis vilka jag menar! :D


Dessa skönheter från Sascha i Bryssel. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: