I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Sen-kväll

Kategori: The Au-pair part of my life

Får dra en snabb-resumé av dagen eftersom jag ska upp tidigt imrn :)

Vaknade halv 7 av att de knacka på dörren, skickade in Shannon till sitt rum, gick upp 7, fixa thé och iordning mig. Klä på barn, äta frukost, borsta tänder, lämna dom till skolan. Tog sen bussen till Bracknell med Sabrina, köpte ny tjocktröja eftersom jag inte hittar min, + nya leggins för mina är trasiga. Hem, hämta Aidan, göra lunch, stryka tvätt, dammsuga, leka med Aidan, hämta Shannon. Fick göra middag för Wendy kunde inte ta sig från doktorn tidigare, bada småbarn, läsa böcker, kolla tv och rensa Wendys dator och intyga henne om att skaffa nytt virus skydd och ta bort LimeWire.

Sen vare att kolla Heroes och Lost och nu ligger jag hära i sängen och ska sova.
Så natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: