I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Nu ere kväller

Kategori: The Au-pair part of my life

Barnen sover, Wendy sover, Nathan är ute (?) och jag ligger i sängen och ska sova vilken sekund som helst.
Har kollat på Mistresses och målat naglarna rosa såklart. Kände för att sätta lite färg på dom. Försöker att vara social på msn men de e inte alla som vill vara sociala mot mig, tråkigt nog!

Kom på att det faktiskt inte är långt kvar till Jennica och Erika kommer hit! Skojar inte att vi ska ha kul då brudar! :D

Ja, hade faktiskt inget intressant att skriva ikväll men imorgon så ska jag allt berätta en sak för er!

Så godnatt, sov gott sötnosar

Kommentarer

  • Nicole säger:

    hej på dog jag tror attd u skulle skriva denna kommentar till www.ellinorjanssoon.blogg.se !

    Hhi , såhär skrev du ;)



    Denise om Det som inte skulle hända , hände .:

    Sv: Hmm.. nej jag har faktiskt inte det men min syster har de säkert. Hon tälvar också i gymnastik, ÖFG om du hört talas om dom? :)

    2009-03-18 | 09:46:56
    Bloggadress: http://niccanh.blogg.se/
  • ¬•» J E N N A säger:

    men tack så supermycket, va gullig du är! :D

    2009-03-18 | 10:52:14
    Bloggadress: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här: