I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

New Look

Kategori: Superficial


Nya kjolen från New Look som jag köpte för kanske en månad sen men varit otroligt dålig att tagit bild på.
Eftersom jag glömde "alla" (4 st) mina midjekjolar hemma i Sverige så blev det att köpa denna. Söt med rosetten :)

Ja förresten mamma, jag har börjat skriva upp en lista på allt jag vill ni ska ta med er hit som jag saknar, inom klädväg då! ;) Så spara lite plats åt mig i väskan!

Kommentarer

  • thomai säger:

    ok,skriv du så packar jag.

    2009-03-12 | 18:43:25
  • Sofia säger:

    Fin outfit! :D

    2009-03-14 | 11:00:16
    Bloggadress: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: