I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Konsten att sjunga fel

Kategori:

Om det är någonting som jag kan störa mig på rätt rejält är när folk sjunger fel. Jag påstår inte att jag alltid sjunger rätt heller men om jag e osäker på en text undviker jag helst att sjunga med.

Sökte runt lite på youtube och hittade en video från www.saltmannen.se/ där man kan lägga upp det man sjugit fel.
Oj skojar inte att jag höll på att dö av skratt när jag kollade på videon som var om Kents låt - FF. I refrängen så sjunger en tjej på franska vilka endel människor inte uppfattar och sjunger då de som låter bäst för dom.

Lyssna själv! :D



Herregud ja, absolut sånt här som kan  få mig att skratta tills jag gråter! :D

Kommentarer

  • Laila säger:

    Heeej!! Vad händer idag då? =)

    2009-03-29 | 17:26:57
    Bloggadress: http://lailasson.blogg.se/
  • thesshanning ~ ur en hästnörds synvinkel säger:

    Svar: Jamen det förstår jag, ute på landet är det alltid skönt o slappna av på. Speciellt om man inte är där dagligen så uppskattar man landet så mkt mer sen, fast så är det ju med det mesta här i livet tkr jag :)

    2009-03-29 | 21:50:47
    Bloggadress: http://thesshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här: