I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Eh.. fotboll?

Kategori: The Au-pair part of my life

Wendy ringde mig igen för ett tag sen och sa att John (Shannon och Aidans pappa) hade skickat henne ett sms där det stod att han kunde ta barnen en natt till. Då svarade Wendy att det går inte eftersom de har skola imorgon, då skrev han varför? och hon svarade, för de har skola. Sen skickade han ett elakt sms som hon inte ville berätta för mig och sen skicka han ett annat där det stod att han skulle ringa upp mig för jag var mycket lättare att förhandla med.
Jag gissade på att han inte skulle våga och rätt hade jag för 15 minuter senare så ringer Shannon upp mig och säger att de kommer hem ikväll iaf. Det är nog ganska bra det.

Hur som helst så stormade Daniel, Nathan och Harley in genom dörren med Kenzie och Cody med sig, ingen Zoey där inte! Så nu blir det alldeles snart fotboll, och jag som är sååååå intresserad. Aja, får nöja mig med sällskapet! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: