I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090313

Kategori: The Au-pair part of my life

Uhhjjaaaa, fredag den 13 för andra månaden i rad.

Lämnade barnen i skolan och åkte till Bracknell med Hyett (Sabrina). Nagelborttagningsmedel inskaffat och The Wave, en grej för ansiktet. ;) Även en snygg tröja jag hittade på Miss Selfrigde för bara £7, de hade lite rea där fortfarande. Skit snygga kläder har de där, men ska de smaka ska det kosta antar jag :)
Skulle även bli medlem på Bracknell Sports Center för att kunna gå dit och träna, där började min otur. Skrev i papper osv och skulle betala. Men de kunde inte acceptera kortet för de va en utlänsk bank (sabla Nordea!) så fick gå till en Shell mack för att hämta ut pengar. Självklart var det slut på pengar i den bankomaten så fick gå tillbaka till Sport Center och säga att jag kommer imorgon istället och betalar. Shannon var dessutom en riktig madam imorse! Oj vad hon drygade emot :o

Har iaf städat klart huset nu, väntar på att klockan ska bli kvart över tre så jag kan gå och hämta Aidan och lämna present och badkläder till Shannon, hon ska nämnligen på kalas idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: