I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090312

Kategori: The Au-pair part of my life

Som vanligt.
Väcka barn, Shannon segar i sig thét så idag fick hon bara dricka halva flasken (vilket tog henne 30 minuter!) sen hällde jag ut resten. Frukost, ta barnen till skolan, ut en timma me hundarna, duscha och göra lite hushållsarbete. Eftersom jag tänkte dra in till Bracknell imorgon med Sabrina medans barnen är i skolan så gör jag de mesta idag.

Wendy var ledig idag från jobbet för hon har sjukhustid för sin fot och sen ska hon och Patrick och hämta Nathans bil i London. När Patrick kom hit hade jag fullt upp att springa omkring med dammvippan och damma och han skrattade och sa; det är första gången jag ser dig städa! Kul Patrcik, jag e faktiskt ledig på helgerna ;)

Har fått en ny vän på Nersery. Lille Leo kommer fram stup i kvarten och säger "excuse me" och börjar sen babbla på om massa som hänt osv. Han är ju för söt! :D

Men nu ska jag torka mitt hår, sen hämta upp Aidan. :)
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Sv: Okej <3 Med mig är det bara fint!:)



    Händer det något skojigt hos dig idag då? :D



    Kram

    /Linnéa

    2009-03-12 | 13:55:56
    Bloggadress: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: