I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090301

Kategori: The Au-pair part of my life

Första mars idag och söndag är det. Jag är den enda i huset som är hemma för tillfället så roar mig själv genom att fixa mina naglar och kolla på Pushing Daisies. Satt för ett tag sen och funderade på om Daniel och Zoey skulle komma förbi, de brukar göra de på söndagar, men eftersom inte Wendy är hemma så trodde jag inte så. Men för fem minuter sen ringde Wendy och sa att Daniel, Zoey, Kenzie och Cody kommer förbi runt tre tiden, för de ska kolla på fotboll. Haha. Så får lite sällskap av trevliga människor :)

Men nu ska jag fortsätta mitt tittande på Pushing Daisies, love that soap! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: