I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Surprise resa!

Kategori:

Ja, nu sitter jag här på soffan, har precis målat naglarna, är påklädd och redo för avfärd. Ah okejdå, måste äta med men sen bär det av! 3 timmar på bussen, Veronica läser förmdodligen inte det här så kan skriva ut till er andra vad som kommer att ské idag.

Min kusin Veronica tar studenten idag och när hon fick reda på att jag skulle vara i England och missa det blev hon jätte ledsen. Igår fick hon reda på av sin mamma att jag redan var hemma i Sverige och ringde såklart mig direkt och försökte tvinga upp mig till Sthlm och fira henne. Eftersom jag inte har några pengar och inte är över 18 så sa jag "nej tyvärr" och Veronica försökte med alla medel, hon pratade t o m med min mamma och bad henne att låna ut pengar till mig (jag är redan skyldig henne ett par tusen) men hon sa "nej men att vi hälsade och grattade jätte mycket i alla fall".
 När vi lagt på telen så började allt fuffens. Ringde till mormor och sa till henne så jag kan sova där tis-ons om jag inte kan sova hos Rosita (Veronicas mamma, men hon vet ju inget heller), fixa sistaminuten resa upp till Sthlm och sprang in till Örebro och handlade present.


Veronica anar ingenting! Det ska bli så kul att se hennes min!
Sätter mitt liv på att hon kommer stortjuta! ;)

Men hur som helst så åker jag nu om en halvtimma och kommer inte hem förens imorgon kväll/natt så de blir lite uppehåll. Nu blri de frukost!

Puss hej!

Kommentarer

  • Niia säger:

    åhh , ha det så kul! :D

    2009-06-09 | 14:27:48
    Bloggadress: http://vunique.blogg.se/
  • Fanny säger:

    va ska du gör nu i sommar då?

    2009-06-09 | 14:38:39
    Bloggadress: http://banny87.blogg.se/
  • Daniela säger:

    ja det är väl så :)

    tihi japp! hur är det hemma nu då? :D att tala svenska språket och sånt ;)

    2009-06-09 | 20:38:22
    Bloggadress: http://krooks.blogg.se/
  • s a r a säger:

    haha att överraska folk är bäst :) Hon blir nog jätteglad!:)

    2009-06-10 | 20:22:36
    Bloggadress: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här: