I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Michael Jackson är död

Kategori:



Till er som inte redan har hört det.
Michael Jackson är död. The King of Pop har lämnat oss. En levande legend har nu bara blivit legend.

Igår natt så fick Michael Jackson hjärtstillestånd i sitt hus i L.A. De försökte rädda honom, la in honom på sjukhus, men det var redan försent. Endast 50 år gammal lämnar han oss i chock.

Jag tycker det är jätte jobbigt att förstå. Han har alltid funnits till under de ynka 17 åren jag har levt hittills men det har gjort så mycket. Hans musik är oslagbar, det går att lyssna på hur många hundra miljoner gånger som helst utan tröttna det minsta.
Samtidigt vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Trotts att det är otroligt sorligt att han är borta så ä det nästan bra för honom. Alla sjukdommar han led av, all elak media som satt dit honom för vise verse.

Men jag önskar honom en god vila.
Ingen kommer någonsin att glömma dig Michael.

29/8-58  -  25/6-09

Kommentarer

  • Daniela säger:

    haha, okej ;)

    jag ska till turkiet, haha! om ett dygn är jag där. ifall du hinner komma in och läsa kommentaren förrän kl 5 imorgon bitti (finsk tid, alltså typ 4 för dig) och svara, så berätta vad du tyckte var svårast att vara borta hemifrån länge? :D ska vara about 3 veckor, det är ju inte så länge men jag vet ändå att jag kommer att få hemlängtan, så vad tänkte du på då när du fick det? ;)

    2009-06-26 | 17:55:33
    Bloggadress: http://krooks.blogg.se/
  • kajsa säger:

    r.i.p king of pop :/

    2009-06-27 | 11:45:08
    Bloggadress: http://kajsshhaa.blogg.se/
  • s a r a säger:

    uach fan jag är fortfarande helt deprimerad över det här..

    R.I.P kig of pop :'(

    2009-06-28 | 23:21:00
    Bloggadress: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här: