I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Kvarnstugan

Kategori:

Första gången på länge jag varit här ute i skogen. Visserligen var jag en snabbis förut innan vi åkte till Ystad men jag sov ju inte kvar här. Det är så skönt att vara här, känner mig faktiskt hemma. Även om jag gillar storstaden mer så trivs jag super här ute på landet.

Sitter just nu och diskuterar sommarjobb med Hanna, att de ska vara så svårt! Jo, jag vet att jag var sent ute men jag hade ju inte planerat att komma hem en månad tidigare. Men det gär inget om jag får vara utan pengar denna sommaren, that's life.

Hur som helst har mamma bett mig om att baka rabarber paj, lätt att jag ställer upp som inte har ätit nåt hemma bakat sen julafton ungefär! Sen tror jag att jag ska våga sätta mig bakom ratten och övningsköra för första gången. Får se om pappa har tid.

Men nu ska de ätas frukost, packa ur kläder ur väskor och kartonger, in me de i garderober, baka och seen övningsköra.
Yes yes!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: