I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Kattungar!

Kategori:



Bebis lycka hemma hos familjen Granberg då lilla Tumme-Liza har fått en kull för tredje sommaren i rad.
4 små sötnosar kom ut det här året. Är det inte gulliga?
Alla är redan bort tjingade av kompisar så vi behåller ingen i år heller.

Jag fick leka barnmorska igår när hon skulle ha bebisarna.
Hon är ju lite kul Liza. Hon satt nedanför trappan och jamade högt och jag gick och kolla vad som stod på. Då fick jag följa efter henne upp till Melinas rum där hon först gick in och kollade i garderoben, men de dög inte för födsel så hon hoppade upp på Melinas säng (där jag förövrigt sover nu när Melina är i Italien) och bäddade ner sig där.
Jag fick pani, hon kan ju inte föda ungarna i sängen heller så fick bädda om i garderoben och lägga henne där igen, då dög det. Mjukt och skönt ska de vara.
Så jag satt där ett tag me henne och klappa och prata me henne. Sen tyckte mamma att jag skulle lämna henne vilket jag då med gjorde och gick ner igen. Då kommer Liza efter mig och ropar på mig så fick minsann gå upp och sätta mig där tills hon fått ut första kissen. Sen kunde jag lämna henne.
Tog nån timma mellan alla kattungarna och den sista kom ut runt 3-tiden på natten för då vaknade jag av att Shimano kom in och störde Liza varpå Liza blev rädd att Shimano skulle ta en att ungarna så fick slänga ut honom.

Sicket drama va! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: