I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Igår och idag

Kategori:

Har inte suttit så mycket vid datorn igår och idag för solen skiner och jag njuter för fullt av sommaren!

Igår hann jag och mamma in till Kumla, städade lite, vi åkte till Örebro och handlade lite, sen till Bauhaus och köpte konstgräsmatta till bryggan, sen till Marieberg och handlade mera, sen till Willys och sen till Netto och sen var vi hemma. Tog oss hela dagen typ.

Juste, mamma och jag vill fixa våra naglar innan vi åker till Grekland men vill inte betala 800 kr för det som man måste göra här i Närke. Men när vi var i Kumla gick vi förbi en liten nagelsalong som en liten söt thailändare ägde och hon fixade naglarna för 300 kr! Kanon pris ju, och bra skulle de visst vara med! Så vi ska dit två dagar innan vi åker till Grekland och bli snygga om händerna! :)

Idag så har jag hunnit med lite också. Sov visserligen till 12 tiden, men har legat och solat, gosat me kattungarna (alla har öppnat ögonen nu!), städat ur Billys rum så jag kunde flytta in dit helt, städat och organiserat i våran pysselbyrå (vi älskar att pyssla i min familj), grillat uppe vid sjön och tagit årets första dopp!

42 grader i solen och 30 i skuggan var det ett tag, riktigt skönt. 22 grader i sjön, jätte härligt när man väl slängt sig i, badkruka som jag är!

Övningskört har jag med gjort. För första gången i mitt liv och jag måste erkänna att jag var livrädd eftersom den lilla golfen som jag övningskör i är pigg i motorn så man behöver bara gasa lite lite och den far iväg, sen är den seg att svänga med också. Men kul var det när jag äntligen fått in de dära med dragläge! Så nu blir det en halvtimma varje dag för jag ska minsann ha körkortet tills jag är 18!

Men nu ska jag lägga upp lite härliga bilder från idag ! :)
Puss

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Jag vill också fixa naglarna. :O

    Men kostar det verkligen 800? oj oj.

    Här kostar det 400 per ungefär, och det är ju bra :)

    2009-06-25 | 17:31:12
    Bloggadress: http://blondiecake.blogg.se/

Kommentera inlägget här: