I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hemma igen

Kategori:

Hejsan.

Nu är jag tillbaka från Sthlm igen efter två hektiska dagar! Så mycket som jag har hunnit med sen jag kom hem från England alltså, det e galet!

Kom in till t-centralen runt 11-tiden och ringde Rosita för att berätta att jag skulle vara med på Veronicas student så de väntade på mig! :) Sen ringde Mange som visst också skulle till Sthlm så väntade på honom och vi gick sen och satte oss på Kulturhuset med Micke och fikade lite. Sen drog jag vidare till Fridhemsplan där jag träffade Rosita och Roffe och vi gick till Veronicas skola för att vänta på de skulle bli utsläppta. Veronica la inte märke till mig förens jag ställde mig rakt framför henne och viftade me svenskaflaggen i ansiktet på henne och sa "hejhej". Då började hon skrika rakt ut och tårarna bara sprutade! Har aldrig sett henne gråta så, haha, de va som en tecknad film! Super kul!

Vi åkte i alla fall studentflak en timma ungefär, åkte sen hem, duschade av oss all öl som sprutades på oss och sen var de studentmottagning i deras trädgård. Solen var framme och allt, jätte mysigt hade vi det! Satt sen och krökade in på småtimmarna och Veronica däckade runt 2-tiden. Haha ja, orkar inte skriva ut allt och mamma vill sova nu så ska stänga ner :)

Men skriver mer imorgon!
Puss

Kommentarer

  • Jessie säger:

    Låter som en kanon dag!



    Sv: Ja, skit roligt var det! Var nog dock bara ute lite försent =P Kom hem klockan 5 på morgonen =S



    Oki, va skönt det måste vara att komma hem och träffa vänner och familj igen =)

    2009-06-11 | 08:14:52
    Bloggadress: http://shareyourreality.blogg.se/
  • Michaela - Bloggdesign, foto m.m! säger:

    Hejsan!

    Nu var det ett tag sen jag satt vid datorn igen och har inte riktigt koll på vad jag skrev till dig senast :/

    Men hur har livet vart sista tiden då? :)



    Kram!

    2009-06-11 | 12:39:01
    Bloggadress: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: