I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Givande dag

Kategori:

Kan man allt kalla denna dagen.

Har hunnit övningsköra (fixar dragläge nu, backa och svänga, haha!), har slipat två stolar (jora, även fast jag är sthlmare, tonåring och tjej har jag minsann inte tummen mitt i handen), städat ur lådor och skåp inkl. pyssellådorna så nu vet jag vad jag vill ha med mig till Grekland som jag kan fixa och trixa med under siestan. Sen har jag såklart solat uppe vid sjön i det vackra vädret!

Blev att grilla ikväll, eller vi har grillat de senaste dagarna men måste passa på nu medans vädret är så härligt!

Men nu ska jag ner och fika me familjen. Hemmagjord vaniljglass och färska svenska jordgubbar står på menyn!

Puss

Kommentarer

  • Renée säger:

    ååh.. glass & jordgubbar!

    2009-06-25 | 23:13:35
    Bloggadress: http://reneesmedhult.blogg.se/
  • Fanny säger:

    de blev ett bråka två grabba gäng imellan..sen hade de andra gänget knviar tydligen o knivhög de andra killarna så sammanlagt 4knivskurna och en avled=(

    2009-06-26 | 01:10:00
    Bloggadress: http://banny87.blogg.se/

Kommentera inlägget här: