I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090623

Kategori:

Tjenare!

Skulle uppdatera igår kväll men då ville inte internet samarbeta me mig så la ner allting.
Kollade på Patrik 1,5 igår me mamma och syster, bra film! Gillade den mycket :)

Just nu sitter jag i ena sovrummet i lägenheten i Kumla och håller på att svettas ihjäl, det så sjukt varmt här inne!
Mamma och jag ska vidare in till Örebro och göra lite ärenden snart och jag ska hämta min hårddisk som jag glömde hos Jossan.

Juste, köpte en helt back med jordgubbar idag, var ju 15kr /frp ;)

Nu ska vi åka, puss

Kommentarer

  • Bella säger:

    Nej lite hemligheter har man såklart ;)

    2009-06-23 | 12:20:12
    Bloggadress: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här: