I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090615

Kategori:

God förmiddag!

Låg och drog mig idag igen men min hals håller på att döda mig och jag är alldeles täppt i näsan.. Typiskt mig att åka på förkylningar mitt i sommaren!
Mamma är just nu iväg till miljöstationen och jag ska hoppa in i duschen och klä på mig. Sen hade mamma och jag som mål idag att packa klart mitt, Filippas, Billys och Melinas rum. Men det ska nog gå vägen!

Ne, duschen var det! :)

Kommentarer

  • jasmine säger:

    Jaha okej=D

    asså det var jättetråkigt i början men när man väl kommer in i det så blir det faktiskt kul=D

    Det tråkiga var att man inte hade så mycket möjligheter som i sims2, som att man typ kunde gå på date eller uppnå ett mål i livet och sånt=D

    Jag tycker dom ska prova det först innan dom köper!

    2009-06-15 | 13:33:03
    Bloggadress: http://jasminetunisia.blogg.se/
  • Renée säger:

    packa klart? :)

    2009-06-15 | 15:16:16
    Bloggadress: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här: