I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090106

Kategori: The Au-pair part of my life

Oså var det juni. En månad kvar sen e jag hemma i Sverige igen.

Berättar lite snabbt om igår bara.
Låg i parken i 6 timmar och solade me Sabrina. Hon prata om sina problem med Wesley, en hel chokladkaka smälte ner i min handväska så det blev lagom kladdigt, vi spanade på killar som spanade tillbaka och vi lyssnade slut på våra Ipods. Härligt hade vi det, super väder! Ja, skitsnygg bränna har jag med! Haha, min rygg skiftar mellan blek, brun och röd. As sexigt verkligen!

Efter det så gick jag hem till galna familjen och joinade dom ute i trädgården där de satt och snacka, drack och barnen lekte i deras nya pool (jag tror de är materialister för hon köper nya saker till sina barn hela tiden). Det blev limbodans, annan dans, jag och Wendy ägde dansgolvet (terrassen), snackade om massa resor och allt annat vi kom på. Barnen gick till säng kl 8 så då var de vuxentid och det blev mera vin och dans, Wendy och jag kom riktigt loss på dansgolvet måste jag säga. Patrick tänkte filma men som tur va va batteriet slut, haha. Runt 10 tiden gick Wendy och Patrick och la sig, fast Wendy kom ut lite då och då och dansade med mig, haha. Men slutade med att jag och Nathan satt kvar och snacka massa skit och sen skulle han iväg till Harley som jag skrev i inlägget före men jag skulle ju vänta uppe på honom fast jag somnade, var så sjukt trött haha.

Men nu ska jag skälla på Shannon för hon är en pain in the ass och tjatar på mig hela tiden.

Pusspuss

Kommentarer

  • s a r a säger:

    oj måste kännas konstigt att komma tillbaka till sverige :)

    2009-06-01 | 20:44:51
    Bloggadress: http://sariiiih.blogg.se/
  • michelledelice säger:

    Jag hoppas du lyckades räda din väska!

    2009-06-01 | 22:06:10
    Bloggadress: http://michelledelice.blogg.se/
  • Liivan säger:

    Ohja jag sitter och försöker få det lite nytt och frääscht! Men vet inte riktigt hur det går, tack iallafall sötnos! :)



    Allt är fint med mig! Lite trött bara! Hur är allt med dig?

    2009-06-01 | 23:56:44
    Bloggadress: http://liivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: