I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Återupptagande av blogg!

Kategori:

Hej allihopa (ni få läsare som är kvar)

Hoppas att ni har en skön sommar, det har i alla fall jag även fast jag just nu renoverar köket som avbetalning av alla pengar jag e skyldig mamma. Vilket inte är bra men jag slipper ju betala tillbaka det i cash! :)

Hittills under sommaren har jag hunnit med en hel del faktiskt. Trodde inte att jag skulle vara så här uppbokad me tanke på att jag nyligen kommit hem från England men jag har haft fullt upp sen dess och eftersom jag har svårt att sitta stilla hade jag en liten jobbig period där sista dagarna i Grekland när jag redan slappnat av tillräckligt enligt mig.

Men nu är jag tillbaka i Sverige igen och njuter av den sista sommaren innan skolan börjar.
Ska ta upp bloggandet igen tänkte jag, saknar det faktiskt och jag har lite roliga bilder från Grekland som ska ut. + på söta kissekattungarna vi har som busar runt för fullt just nu! :)


xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: