I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Top Gun

Kategori:

Gissar på att min käre vän Martin gråter av glädje nu när jag berättar jag har sett Top Gun, och jag gilla den! Måste dock erkänna att jag somnade en liten period där och sändningen hackade och höll på men förövrigt så! ;)
Jag har legat och sovit hela dagen, kollat på tv och druckit varma koppen. Laddar batterierna så jag blir frisk nångång!
Ska packa det sista alldels snart men idag var en såndära tur dag och mamma hittade vårat efterlängtade photoshop så det ska installeras först. Sen packa. och sen blir det Andra Avenyn för hela slanten, ladda hem musik osv. För imorgon kl. 8... då drar jag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: