I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Skolan

Kategori: The Au-pair part of my life

Helgen var otroligt långtråkig men jag fick göra det bästa av den och överlevde! Nu är alla hemma igen. Eller Wendy är på jobbet och barnen i skolan. Ska ta en snabb-dusch och sen gå och hämta Aidan som slutar 11.30.
Annars idag har jag inte hunnit göra mycket. Var ute en snabbis med hundarna och Wendy har sagt att Holly kan vara lite aggressiv om man möter andra hundar, biter osånt. Så jag höll henne nära men så kommer en annan hund springade till oss för hans husse hade såklart inte honom kopplad. Och jag trodde Holly skulle få värsta utbrottet men hon skötte sig bra. Enda grejen var väl att jag blev insnörad mellan två hundar, tror nog det såg ganska kul ut sen när hundens husse kom och hämtade honom.

Ne, till duschen!
Puss :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: