I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Sick and tired

Kategori: The Au-pair part of my life

Sitter just nu och kollar på EastEnders. Har kommit in i ett par serier så jag och Wendy har att kolla på kvällarna! Just nu är hon iväg på sin träning och ungarna ligger i sängs.En vecka har jag varit här nu och har kommit rätt bra in i rutinerna nu.
Igår var det även två år sen jag skadade ryggen!
Hur som helst så var mitt nyårslöfte att tänka positivt på det hela och blir bra för sjutton!

Dagen har varit helt okej. Lämnade Shan i skolan, lekte och kolla på tv me Aidan under dagen. Dammsög lite oså. Hämtade Shan, lekte lite med dom. Sen kom Wendy hem, jag gick till rummet och la mig och sov en halvtimma och sen vare middag och nu e vi hära.

Ska gå upp och kolla vad de håller på med där uppe.. Hör nog att de springer fram och tillbaka i hallen!

Ha de bra, puss!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gud va kul du värkar ha det med denna familjj:) Hoppas det fortsätter såhär att du trifs:) ha det så bra och alla hälsar puss Billy m. familj <33

    2009-01-12 | 22:08:56
  • billy säger:

    Gud va kul du värkar ha det med denna familjj:) Hoppas det fortsätter såhär att du trifs:) ha det så bra och alla hälsar puss Billy m. familj <33

    2009-01-12 | 22:10:15
  • thomai säger:

    Sick and tired,vi är fortfarande sjuka här med,

    t o m pappa har insjuknat,det gjorde han i helgen,Filippa hemma från skolan.melina och Billy tränar inte,gick inte i skolan förra veckan och jag håller på snorar fortfarande.kul va,men det ska väl sluta någongång.Hoppas du har piggnat till.

    2009-01-12 | 23:18:50
  • Jonas säger:

    Tjaaaaaaa...

    hoppas du har det bra på den där stora ön :D

    kram påre

    2009-01-14 | 20:48:54

Kommentera inlägget här: