I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Primark for life! (och Yogan?)

Kategori: Superficial

Idag skulle jag och Sabrina vara duktiga och gå på två-timmars pass Yoga som startade 10.30. Eftersom jag inte e hundra på bussarna än så är hon TVUNGEN att följa med, annars åker jag förmodligen vilse. Men jag var uppe runt halv 9 tiden då även Nath va uppe!! (som aldrig går upp innan 1 de dagarna han är ledig så en guld-stjärna till honom,hah) Skickade iväg ett sms till Sabrina för att se till att även hon vaknade till. Vilket hon uppenbarligen gjorde men somnade om lika snabbt. Kl.10 stod jag och knackade på hennes dörr, nyvaken och allt men vi tog oss till bussen och åkte dit. Kom dock 10 minuter försent så.. Vi åkte till Reading istället! (Reading uttalas Redding.. Varfördå?) Kan ju lugnt säga att jag åker hellre dit än till London på en lördag. Och 14-åringarna ser precis likadana ut här som i Sverige så känner mig lite som hemma ibland! ;)

Vi tog oss runt, jätte mysig stad och jätte mycket affärer. Passade mig perfekt som precis fått lite pengar och behövde lite nytt i garderoben. Men tyvärr hade inte Sabrina ett öre på sig så hon fick agera shopping-assistent och råd-givare när jag stod i provhytten. Och nu ska ni få höra hur mycket man kan få med sig från Primark under 500 kr!
1 midje-skärp (grått)
6 par über-snygga trosor
1 über-snygg bh
1 rutig skjorta (orange)
1 par leggins (svarta, blomiga)
1 par knästrumpor (vita)
9 par (!) örhängen (silver, rosa, mörksilver)
1 dipliner (guld-glitter)
2 eyeliner(en svart, en vit) + vässare
1 ögonskugg-palett (vit, rosa, mörk lila och svart)
1 lite längre tröja me snygg ur-ringning (svart)
1 tröja som jag inte vet vad det heter, men snygg va den (massa färger)


Jaaaaa.. Det var nog det :)
Sitter i vardagsrummet just nu och lyssnar på musik. Skönt att vara ensam och slappna av lite :)

Pussssss

Kommentarer

  • Magnus säger:

    Oj vilken fin framsida du har nu :D <3

    2009-01-31 | 21:50:30
    Bloggadress: http://www.magnussword.blogspot.com/
  • Melina:) säger:

    MEN OMG !!!!!!!!! MELINA = NÄR HON är I LONDON SKA SHOPPA SOMEN GRIS XD !!! haha shiit va mkt kläder man fick dårå för en femhundring VA !! ;P

    PRIMARK HERE I COME haha !!

    2009-02-01 | 00:13:52
  • Melina igen säger:

    aa jsute .:D hur fixade du till din framsida på bloggen?!!!!

    2009-02-01 | 00:15:15
  • mormor säger:

    Jag tycker du är fantastisk.

    2009-02-01 | 14:45:30
    Bloggadress: http://utanblogg
  • mormor säger:

    Jag tycker du är fantastisk.

    2009-02-01 | 14:47:55
    Bloggadress: http://utanblogg
  • thomai säger:

    Oj det låter farligt för dej..alla pengar ryker snabbt

    2009-02-01 | 19:22:17

Kommentera inlägget här: