I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Making contact

Kategori: The Au-pair part of my life

Idag var min forsta riktiga "jobb" dag. Var uppe halv 8 och vackte barnen och gav dom deras the. Fixade mig lite medans de kladde pa sig och sen satte vi oss och kollade pa tv en stund innan vi gick till skolan. Nar jag skulle lamna Shannon i skolan sa traffade jag Hihyat, eller Sabrina, (lattare for mig att komma ihag) som ar 22. Hon har visat runt de andra au-pairerna som Wendy har haft sa vi pratade lite ocksa och bestamde att imorgon sa foljer jag med henne in till London. Haha! Antligen ska jag fa se storstaden! Men hon var jatte trevlig osa, alla ar otroligt trevliga. Bara for jag e svensk och blond, mohahah!

Hur som helst sa kom Zoey over med Cody och Kenzie en stund pa formiddagen. Cody ar Wendys barnbarn och sa sot han var da! 5 manader bara sa stor var han inte men han pratade och skrattade osv. Zoey ar Daniels flickvan och Daniel ar Wendys son. Hanger ni med? Hur som helst sa ar hon 22 ar och har 4 barn! Herregud! Men om jag inte hade nat att gora eller ville ut sa kunde jag ringa henne. :)

Lite kul att alla tror att jag ar aldre an vad jag egentligen ar! ;) Nathan, som fyllde 17 den 16 december (vilket innebar att ar 8 dagar aldre an honom!) trodde att jag var minst 20. De trodde Zoey och Sabrina med. De e bara i Spanien man tror att jag e 15. Tack for den!! Hmpf...

Men allt annars har gatt bra. Det ar fortfarande inte helt klart hur det blir med flytt osv. Men kor det ihop sig aker jag ju hem bara :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: