I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Good news..

Kategori: The Au-pair part of my life

.. and bad news.

Har helt glömt bort att skriva om vad Wendy berätta för mig i början av förra veckan. Hon kom hem med ett superstort leende på läpparna och säger: Jag har bra och dåliga nyheter för dig. Jag fattar ingenting men hon berättar då att hon har blivit erbjuden ett nytt jobb på British Airways som gör att hon jobbar fulltid måndagar till fredagar och är ledig på helgerna. De va nåt speciellt projekt och kommer pågå i ca 3 månader. Efter det så går hon tillbaka till sitt vanliga jobb och jobbar fulltid där. Det är super bra nyheter för det innebär att hon kan behålla huset och ha sina helger lediga (vilket innebär att jag även har ledigt på helgerna). Det kommer dock bli mer jobb för mig (vilket hon tyckte var dåliga nyheter för mig), laga middag varje dag, tvätta, diska, städa osv. Men inte lider jag för det. Har jag något att göra under dagarna.
Hon börjar i alla fall nästa vecka på måndag så ikväll ska vi sätta oss och planera lite och lägga upp ett schema så allt fungerar. Men det ska nog inte vara några problem.

Är förövrigt super trött, vet inte varför men vaknade kl. 3 i natt, sen kl. 4 och sen kl. 5 och sen kl. 6 och sen kunde jag inte somna om och skulle upp 7.30. Har sovit dåligt ett par nätter nu igen.. Hmpf ?

Men ska stryka lite tvätt nu. Puss puss

Kommentarer

  • thomai säger:

    Ja då kommer tiden gå fort och du kommer att tjäna mer pengar,det är ju bra

    2009-01-27 | 13:01:25
  • Filippa säger:

    Ta några sömntabletter vett ja XD Då kommer du garanterat sova sött.. fniss

    2009-01-27 | 18:05:31
    Bloggadress: http://msfilippa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    hej syster:) det värkar som att du trifs bra och att det finns jobb hela tiden:) va kul:) men det är synd nu att du missar Mamma Mia musikalen:( men vi spelar in den och du får kolla:) hoppas du har det bra kram din bror Billy<33

    2009-01-27 | 21:20:23
  • Magnus säger:

    Fy fan vad snygg frisyr du har nu :D BTW mer bilder på söta Aidan, puss <3

    2009-01-30 | 00:44:56
    Bloggadress: http://www.magnussword.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: