I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Day two!

Kategori: The Au-pair part of my life

Skulle egentligen vara med lite pa morgenen idag men bytte sa idag var det min "day off" men imorgon borjar det pa riktigt. Maste saga att det ar stor skillnad hara. De ater bara massa skrapmat. Pommes och hamburgare, en macka ist for lunch, chips, choklad, kakor osv.. Men imorgon ska vi till supermarket sa jag far handla lite egen mat. Ska gora middag pa fredag sa far se vad jag hittar pa. Barnen ater knappt nanting (kanske darfor de e sa sma och smala?), Wendy och Nathan (storebror) roker bada och inomhus dessutom. Hundarna tyr sig till mig och ar som iglar, fick hora  tidigare idag att hon faktiskt inte ens ville ha hundar och ja.. det ar val bara att vanja sig. Men jag trivs iaf, de ar jatte trevliga :)

Har inte orkat koppla min dator till internet an darfor det ser ratt kul ut nar jag skriver ;)
Fullt hus ar det iaf hela tiden sa lange barnen ar hemma. Just nu ligger de o sover sa har lite tid att andas. Shannon avgudar mig och springer efter mig hela tiden nastan men hon lyssnar pa vad jag sager sa det e ju bra. Igar sa hon; Du ar den enda jag inte behover skrika pa for att du ska lyssna! Alla andra bara struntade i mig!
Sen hur mycket sanning det var i det vet man aldrig men kul att hora!
Tidigare ikvall nar vi satt och kolla pa tv alla fyra lagger Shannon armen om mig, Aidan och Wendy och sager: Cuddletime with the family! This is our family now!
Hon ar sa sot!

Well, skriver nog mer imorgon kvall.. Da har det nog hant lite mera och ska forsoka komma in i vanorna. Men att ga upp kl halv 8 pa morgonen ska nog inte vara nagra problem.

Puss pa alla dar hemma och speciellt till familjen! :) <33

Kommentarer

  • thomai säger:

    Ojojoj,Du får maila mej när du vill ha godmat recept,puss på dej.

    2009-01-06 | 21:53:16
  • Lena säger:

    Va mysigt det låter! Hoppas du får en riktigt trevlig tid där borta :)

    2009-01-07 | 11:50:14
    Bloggadress: http://lenahenningson.blogg.se/
  • Malin säger:

    Det låter ju toppen denise kul att du trivs så bra och hoppas att det fortsätter så :)

    fortsätt och blogga och ha de så kul

    kramar och pussar från mej :D

    2009-01-07 | 17:23:41

Kommentera inlägget här: