I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Day off

Kategori: The Au-pair part of my life

Som sagt, inget ar bestamt om hurvidare Wendy och John ska byta boende men jag tror inte det kommer bli narga problem och om det skulle bli det sa aker jag ju bara hem.

Har iaf min "day-off" idag. Lag och drog i sangen tills 10 ungefar, da var jag alldeles for pigg for att somna om. Gick upp, at frukost och laste lite ur boken " The Know" av Martina Cole. Sen kom Wendy hem, hon hade varit ivag och panta lite burkar typ. Men vi pratade lite om hur det skulle bli och sa och hon blir sjalv inte klok pa det eftersom hon inte vill vara ivag fran sina barn. Hur som helst sa tog jag en svang till "stan" och kopte lite shampoo, balsam osv sa slipper jag snylta pa dom hela tiden! Gick aven runt och kollade lite, var parken lag och tog en svang pa nat traningsspar. Det ar ratt trevligt har faktiskt.
Just nu ar Shannon i skolan, Aidan hos en granne och Wendy ligger i sangen och kollar pa tv/sover. She's really lazy! :P
Jag ska gora mig lite lunch och sen lagga mig och lasa lite tror jag. Slappna av lite innan Shannon kommer hem for da blir det fullt os igen!

Puss puss!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vad handlar den där boken om...det var länge sen du lädte...förutom salamijävelboken förstås...hihi

    2009-01-08 | 22:06:25
  • Thomai säger:

    Vad handlar den där boken om???

    2009-01-08 | 22:10:43
  • Anonym säger:

    Hej Denise försöker en tredje gång att klottra ,min fråga var.Vad handlar boken om?

    2009-01-08 | 22:21:37
  • Thomai säger:

    Hallå där , vad handlar boken om?

    2009-01-08 | 22:23:22
  • mormor säger:

    hej från mormor och morfar,hoppas allt är bra med dig kramar,skriv i bloggen om det kom fram .

    2009-01-09 | 10:48:55
    Bloggadress: http://littlemisssunshine90.blogg.se/
  • Thomai säger:

    Aha nu ser jag att det gick att kommentera,lite pinsamt....

    2009-01-09 | 13:30:33

Kommentera inlägget här: