I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Baby Cody

Kategori: The Au-pair part of my life

Åkte in till London med Sabrina i lördags. Hade lite tur med vädret då de varken regna eller blåste så det var mycket mysigare denna gången. Dock rush överallt eftersom de e slutspurten på rea så fick inte någe vettigt köpt. Eller jo, ett par hårgrejer och en mössa för vädret! Brr..

När jag kom hem så var Patrick (Wendys pojkvän) och Cody (Wendys barnbarn) där. Patrick var mig en kul jävel, skojade hela tiden och man visste aldrig om han var seriös eller ej. Men trevlig var han. Och Baby Cody, den lilla sötnosen var lycklig och man hade han i knät och fick hoppa lite.

Söndagen var lugn. Passade Cody hela dagen och lekte med honom för han skulle absolut inte vara med Shannon. Så fort han såg henne började han stor-tjuta! Men han trivdes hos mig, hehe! ;) Aidan var iväg på kalas under dagen och Wendy lagade mat heela eftermiddagen. Så vi fick en redig middag den här gången mamma ;) Kyckling, potatis i ugnen, kokta grönsaker och värmda frallor. Mumma!

Idag så jobbar Wendy dubbel-pass så har barnen fram tills halv 8 ikväll när hon kommer hem. Då ligger de redan i sängen så hon behöver då inte oroa sig allt för mycket!

Lost började igår med och det var dubbel-avsnitt, Inte kunde jag missa det heller ;)

Nu ska jag sticka iväg och hämta Aidan från lekis.
Puss :*

Kommentarer

  • thomai säger:

    Hälsa Wendy att jag börjar gilla henne,riktig MAT...bra

    2009-01-26 | 19:10:51

Kommentera inlägget här: