I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

2009

Kategori:

Och poff var det ett nytt år. Jag överlevde 2008 med nöd och näppe men jag har skaffat mig flera minnen värda att minnas under året som gick.

Igår i alla fall, ja det räcker nästan med att säga att min huvudvärk är olidlig och likaså med min hals.

Jag, Mange och Marina startade kvällen hemma hos Marinas mamma med att dricka lite cider och gå runt halva stan för att hitta nåt mat-ställe som var öppet. Kina mat blev det, mumma! Sen så drog vi vidare till Maya, mötte upp Emma och satt och snacka och flumma och drack där. Sen kom även Hanna och Philip. Jag förvandlades till Brittan, Getingen spilldes ut på fönsterbrädan, Magnus garva så han blev illröd i ansiktet och tänk att alla är så otroligt fotogeniska när de är onyktra! (eller inte?)
När klockan var 11 så drog vi in till stan och skulle kolla på fyverkerierna en timma senare. Det tog oss en timma att gå till bron från Maya när de annars bara tar ett par minuter. Hee-yaa! Och alla människor var så otroligt trevliga och kramades med mig och sa gott nytt år och bjöd på dricka. Mysigt med helt okända människor ibland. Haha. Vid 12-slaget så öppnade vi champagnen, skålade som aldrig förr och skrek ut till allt och alla; GOTT NYTT ÅR. (Gissar på att det är en av anledningarna varför min hals håller på att dö atm) Sen skulle vi ju på efterfest hos Jonne, men han blev nerslagen av några så han åkte till sjukhuset så helt plötsligt står vi dära utan fest. Hallå?! och det var kallt ute.
Magnus: NU GÅR VI IN FÖR JAG FRYSER FITTAN AV MIG!
Jag: Meh, du har ju ingen fitta pucko!
Magnus: Kuken då , sak samma!
Efter det så gick vi som kunde inte på MM-baren och värmde fötterna ett tag. Sen skulle vi äta pizza och då träffade jag Jonas så jag följde med honom hem (inte så stabil onykter i högklackat när det är halt ute) och däcka när jag kom dit ungefär. Klockan var max halv tre. Fast jag vaknade hela tiden för jag mådde äckligt illa men det är ju smällar som man får ta. Jonas hade varit på pensionärs-disco, så det var synd om honom. Egentligen var de inte pensionärer utan 20-åringar som var skit tråkiga = pensionärs-disco.

Nu ska jag äta lite mera chips (jätte gott dagen-efter mat) och sen ska jag sova och sen packa. Eller i nån liknanade ordning. Bilderna ligger ute på min facebook, alla. precis alla. blä....

Puss :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: