I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Trådlöst internet

Kategori: The Au-pair part of my life

Jag har fortfarande inte fått igång det trådlösa. Så kära Data-Stefan OM du läser de här så är jag i stort behov av hjälp! Varken Nath eller Daniel har kunnat hjälpa mig (kanske för att de inte förstår svenska?) och jag som annars brukar vara grym på att hacka mig in på andras nät blir galen på det här nu!

Det står att jag är ansluten men det är begränsad anslutning vilket då innebär att jag inte kommer in på internet. Jag har reparerat och diagnostiserat osv osv utan större framgång. Vad är de som måste göras för att få de fungera? Annars är det bara att ansluta och man kommer in på internet direkt. Som på Daniels laptop.

Hjäällppp miiigggggggg...



Vaknade iaf runt 8 tiden och kunde inte somna om så låg och drog mig i sängen till halv tio tiden då jag tröttnade och gick upp. Tog en snabbvända med Holly och Samson för det SNÖADE (!) ute och fixade lite me datorn (skit internet), sorterade bilder, musik osv. Kollade sen på Pineapple Express, as rolig film! :D Snacka lite me Nath och hans kompis som drog för 15 minuter sen till nån annan kompis. Så nu sitter jag här i ensamheten igen, men de varar bara nån timma till för snart kommer de små barnen hem så de blir fullt sjå att få dom i sängen.

Och Melina, jag har fixat framsidan (eller vad man kallar det) på bloggen i PhotoShop. Får väl lära dig nåndag ;)

Puss puss

Kommentarer

  • kanske det finns nån data-stefan som kan hjälpa dej där borta,annars maila data-stefan???? säger:

    2009-02-01 | 19:24:47
  • Veronica säger:

    JA JAG VILL!!! men jag har för fan inga pengar :(

    2009-02-01 | 19:52:29
    Bloggadress: http://littlemisssunshine90.blogg.se/
  • Stefan Fransson säger:

    datastefan är över allt hela tiden... men jag ringer till din msn istället :D:D

    2009-02-01 | 22:32:24
    Bloggadress: http://datastefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: