I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Tisdag

Kategori: The Au-pair part of my life

Väcktes imorse av att Nathans väckarklocka ringde, jag som trodde jag skulle få sovmorgon! Har bara städat och varit ute en timma me vovvarna idag. Kom precis ut ur duschen. Älskar mitt nya shampoo från John Freidas collection, får så underbart mjukt och fint hår av det. :)

Ja jag duschade med en spindel idag med förresten. Helt ovetande ställde jag mig i duschen , drog för draperiet och igång me vattnet. Sen vänder jag mig om och ser en sån där jätte fin och gullig hus-spindel klättra upp för draperiet och det blev en riktigt surprise för mig som lyckades skrika till. Vilket ledde till att Nathan knacka på dörren och undra om jag var okej. Ja de va ju bara en spindel.. Han fick sig ett gott skratt iaf!

Men nu ska jag fortsätta med städningen, har gjort en planering för de här dagarna med både städningen och maten så allt ska nog fungera riktigt bra :)

Puss puss :*

Kommentarer

  • mormor säger:

    spindlar gör nytta dom ska man vara rädd om.kram

    2009-02-18 | 12:25:10
    Bloggadress: http://littlemisssunshine90.blogg.se/
  • Melina säger:

    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BARA RYSER JAG HÖR ORDET fin och gullig hus-spindel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2009-02-18 | 23:32:57

Kommentera inlägget här: