I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Sent inlägg

Kategori: The Au-pair part of my life

Här är klockan "bara" 00. 30 och hemma i kalla Sverige när den halv två men ska nog ta och lägga mig nu iaf. Ska unna mig lite sovmorgon med sen ska jag och Sabrina ut på tre timmars promenad till en annan park och kanske kanske åka skridskor i en anläggning senare imrn! Åh va kul de skulle vara!

Har legat i sängen nu ett tag och kollat klart på hela säsong 1 av Pushing Daisies, jätte söt serie! Tidigare så satt jag nere med Wendy och Jackie och skratta och hade oss, de skulle ut och tog sig ett par glas här först innan de skulle ut så jag fick lite sällskap. :)

Men nu är det nattinatt!

Kommentarer

  • mormor säger:

    det verkar härligt med våren ,skridskor låter kul.

    2009-02-28 | 09:41:57

Kommentera inlägget här: