I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Playhouse

Kategori: The Au-pair part of my life



Har just nu fyra småbarn hemma hos oss. Aidan, Shannon, Hanna och Adem.
De leker för sig själva medans jag och Sabrina sitter i soffan och kollar film och dricker kaffe.
Ne nu låter jag bra gammal!

Men måste erkänna att jag och Aidan hoppade i vattenpölar och geggapölar på vägen när vi hämta Shannon. Det var roligare än jag trodde det skulle vara! ;) Hur som helst snöar det blötsnö här just nu, inte kul alls.

Men hade dagen för mig själv så efter jag lämnat barnen så la jag mig i sängen igen och sov en stund för att sen fixa med disk, damning, stryka osv. Skönt att slappna av lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: