I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Oj, blond

Kategori: The Au-pair part of my life

Idag skulle Hayet (Sabrina) färga min utväxt vilket resulterade i att jag blev bra mycket blondare än vad jag var innan. Eller jag tycker de för jag e väl inte van men ska fixa bild så ni får se. Såg iaf platinablond ut i camen :s

Vaknade upp imorse runt halv 8 och ringde skolan för att höra om de va öppet. De sa ring tillbaka senare. Så jag ringde kl 8 och de sa; Ja skolan är öppen. Så fort upp till barnen, klädde på dom och mig, tvätta ansikterna, borsta tänderna och gick till skolan. Och massa snööööööö...
Kom hem då Sabrina följde med och färga håret på mig, jag passade på att dammsuga. Sen hämta jag Aidan, gjorde lunch, damma lite, strök tvätt, lekte med Aidan, gick ut på promenad me hundarna och Aidan. Lekte i parken, kunde släppa dom lösa och få dom att jaga snöbollar. Det är så mycket roligare med dom än med Frullis!!! :p

Hämta Shannon, lekte med barnen, laga middag och nu e Wendy hemma och badar dom för de fick jag minsann inte göra för de ville hon. :p Men det är ungefär såhär dagarna kommer se ut.

Ska försöka få upp lite bilder, ser om de går snabbare med det trådlösa?

Puss :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: