I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Natti natti

Kategori: The Au-pair part of my life



Avslutar kvällen med ett "High School Musical-skutt" och kryper ner i sängen för att säga godnatt.

Baby-Cody och Daniel var förbi en sväng tidigare idag. 
Daniel: Vad har du gjort i veckan?
Jag: Haha, sofit och tagit det lugnt!
Daniel: Fy vad lat! Var du inte ute nåt?
Jag: Vem skulle jag gå ut med? Nathan och hamna i trubbel me polisen?
Daniel: Nej klart.. Men du hade ju kunnat ringa mig och gå ut med mig och mina vänner!
Jag: Jag är inte ens 18
Daniel: Nejmen de är inte så nogranna med det

Jamen tack att jag får veta det veckan efter lovet! Men då ska det allt ut och partas nån helg ska jag lova!

Ja juste, surprise surprise! Shannon hade inte ont i magen! Jesus! ;)

Ne godnatt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: