I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Ledig vecka

Kategori: The Au-pair part of my life

Efter att vi sjungt och ätit tårta så åkte Wendy och Patrick + barn iväg till resturant. Förstår helt att hon inte ville betala för mig för de va mig en dyr jävel så jag stannade hemma och gjorde mig egen middag istället.

Daniel och Cody kom förbi så jag och Wendy fick bada och leka lite med bebisen. Han är ju för söt! :D


Hur som helst har jag haft barnen hela dagen, har inte hunnit med mycket alls vi va ute på en promenad en stund annars har vi bara suttit inne och läst ur Beatrix Potter. Åh jag kommer ihåg de gamla filmerna! Shanon fick hela samlingen av morfar. Ska sno boken nåndag och läsa den, Peter Rabbit och alla dom :D


John var precis förbi och plockade upp barnen och deras halv storesyster Nicole var med på 16 år (anorektier varning på henne!). Såg ut som Shannon fast lika lång som mig. Men inga fördomar för det! ;)

Ska nu bara sitta och ta det lugnt och planera veckan. Är dö slut efter att hålla koll på dom två från 7 - 19. Förstår inte hur du klarade av fyra idioter samtidigt mamma!!

Men ni får ha de så bra,
Puss :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: