I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Kaffe kaffe kaffe

Kategori: The Au-pair part of my life

Chilli con carne och ris blev det till middag för min del. Just nu sitter jag och dricker kaffe och laddar upp bilder på facebook och filmsnuttar på youtube som jag sen ska fixa hit tänkte jag. Men det går ju otroligt långsamt. Skit samma.

Jag vill också till Boda Borg! :o Var ju super länge sen jag var där! :D

Kommentarer

  • Veronica säger:

    du ska itne gnälla, har aldrig varit i boda borg!

    2009-02-17 | 21:37:55
    Bloggadress: http://littlemisssunshine90.blogg.se/
  • Melina säger:

    VI KLARADE AV 6 STÄMPLAR!! rekord för mig:)

    MEN dom hade tagit bort massor med banor MEN också förenklat några stycken ;) (L)

    2009-02-18 | 13:34:30
  • Melina säger:

    VI KLARADE AV 6 STÄMPLAR!! rekord för mig:)

    MEN dom hade tagit bort massor med banor MEN också förenklat några stycken ;) (L)

    2009-02-18 | 13:36:01

Kommentera inlägget här: