I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Holiday

Kategori: The Au-pair part of my life

För imorgon har de ingen skola vilket betyder sovmorgon, vilket betyder att de kommer vara hemma under min "städ-dag", vilket betyder att de kommer sättas i arbete! Och det tyckte Wendy var bra, haha!

Hjälpte henne idag lite me mina data-skills(?) och ska rensa hennes dator imrn, radera onödiga program och spel osv så den går snabbare. Trögare dator finns det inte!

Håller även på att ladda hem Power-Yoga programmet så jag kan komma igång med det med och tvinga Wendy till det med (lova henne att tvinga henne att träna) och det är alldeles utmärkt att de har heltäckningsmattor, behöver ingen yoga-matta då! HAH!


Men nu är de natti natti.

Kommentarer

  • Häftigt Denise,det verkar som om du har ett gott inflytande på mamma Wendy säger:

    2009-02-13 | 08:20:02
  • thomai säger:

    Ojj jag skrev på fel rad ,men du fatta att det var jag va???

    2009-02-13 | 08:21:25

Kommentera inlägget här: