I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Ehm. polisen?

Kategori: The Au-pair part of my life

Är så sjukt trött, somnade inte förens runt tre tiden inatt. Gick och la mig och släkte runt 11, men precis när jag höll på att somna så kommer Nathan och Harley hem. De är inte direkt tysta utan drar igång musiken och snackar. Wendy sa till dom och de stängde av musiken men fortsatte snacket. Runt halv ett, hålle rprecis på att somna så knackar nån på dörren.. Ingen som går ner och öppnar så det knackas ännu en gång. Jag gissar på att det är Nathans vänner så skiter fullständigt i det. Sen RINGER det på dörren, halv ett på natten! Wendy säger till Nathan att hon inte är glad över det osv och eftersom hon tror att de är en av hans vänner som ringer på börjar hon skälla på honom innan hon ens öppnat dörren. Tills hon ser att det faktiskt inte var en kompis utan polisen.. Antagligen måste det ha varit en kvinna för jag hör att Nathan och hon börjar prata, som övergår till högre toner och de slutar med att de står och skriker på varandra. Hur bra är det egentligen att skrika och svära till polisen? Hur som helst, jag som inte då visste att det var polisen trodde de var Wendy (de lät rätt lika) låg och lyssnade och iaf försökte somna om. Sen vaknade Shannon och Aidan. Runt kvart över 1 kanske så blev det äntligen tyst, hörde bara Wendy som sa till Nathan ( hon är väl också tvungen att skälla lite ).

Och sen var jag jätte pigg och kunde inte somna om alls. Vilket resulterade i att denna morgonen var de mycket lätt att gå upp ur sängen, tog en promenad och dog sen när jag kom hem igen. Men håll humöret uppe! Har min lediga tid nu så slappnar av och läser lite. Ska nu snart ner och kolla på Corrie och sen Waterloo Road. Sen säng säng sova sova sova!


Puss :*

Kommentarer

  • thomai säger:

    Oj ,det låter som om Nathan behöver komma hem till mej ett atg....

    2009-02-04 | 23:08:06

Kommentera inlägget här: