I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Brittiska

Kategori: The Au-pair part of my life

Ja jag vet det låter jätte weird men jag har lärt mig så otroligt mycket engelska sen jag kom hit!
Men förstår fortfarande inte hälften när jag pratar me Daniel, Nathan eller Patrick för de mumlar för mycket. Och när jag säger till dem att de mumlar säger de åt mig att rensa öronen. Bara för att vi lära oss riktig, proper engelska i skolan! :O

Sov jätte oroligt inatt, vaknade hela tiden upp, super jobbigt. Gick upp runt 10 iaf, åt frukost, fixade runt lite i huset, var ute med hundarna på långpromenad och nu kom jag just ut från duschen. Tror Nathan vaknade precis nu med. Klockan är ju bara halv 3!

Ska dra en snabbis till Londis och köpa lite nyttigt "godis" som russin, aprikoser, nötter oså. Saknar det :p Ja, jag saknar våra "onyttighetsrutiner". Chips på fredag och lördagsgodis. Skulle nog inte fungera hära tror jag eftersom de är vana vid all skräpmat de får.

Men nu ska jag till Londis och handla!
Puss puss :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: