I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Blandade bilder

Kategori: The Au-pair part of my life

En dag ute i parken med mina "barn" , Shannon och Aidan ;och Sabrina, Hanna och Adem.


(Måste tillägga att Shan just kom in i rummet men fingret för munnen och säger "schh" eftersom hon vet att mamam Wendy kommer att säga till henne att inte störa mig när jag har min lediga tid. Och det är otroligt svårt att skriva på svenska samtidigt som man pratar engelska!



Ute igår och lekte en stund i snön. Shannon kasta snöbollar på mig och Aidan sparka snö på mig. Passade på att dansa lite med som ni ser. Och en bild på huset.

Går dock fortfarande lika segt att ladda upp bilder men känner mig inte lika stressad eftersom jag är inne på det trådlösa. Men nu ska jag ner och kolla på EastEnders, Corrie och dricka kaffe.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: