I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090224

Kategori: The Au-pair part of my life

Idag är det fettisdag (även pancakeday) och jag har kämpat och slitit hela förmiddagen och baka semlor, gjort egen mandelmassa och vispat grädde. FÖR HAND! Var jätte lyckligt imorse när jag städade ur ett skåp och trodde att jag hitta en elvisp, men det var det såklart inte.

Försökte att tvinga i Aidan en semla nyss, med mindre framgång :p
Får se vad Shannon säger sen när hon kommer hem, gjorde inte mer än 6 semlor iaf.

Och ikväll blir det pannkakor (som Wendy tycker e samma sak som "pudding".) Ja men vi äter minsann inte hamburgare och pommes var och varannan dag:p

Men nu ska jag sätta mig ner med Aidan, han kollar på en DVD från 2005, tror det är när Wendy fyllde år eller nåt, och jag ska sätta mig me min bok; Jack and Jill :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: