I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090222

Kategori: The Au-pair part of my life

Sitter nu i sängen, en kopp kaffe står på hyllan bredvid och boken ligger vid mina fötter. Vaknade för kanske en halvtimma sen och har slängt i mig en frukost som består av mjölk, flingor, torkade aprikoser och russin. Ja och en banan till det med såklart.

Så nu ska jag ta min bok, krypa upp i sängen och dricka kaffe och njuta av de sista timmarna jag e "ensam hemma".

Ja och förresten! SENASTE NYTT!

Hanna och Philip har gjort slut,
för Philip har hittat en anna tjej nu

Sen så har Sussi, en vän i Örebro vunnit 1 000 000 krTriss.
Plötsligt händer det! Fy tusan, grattis gumman!

Kommentarer

  • mormor säger:

    hon kanske delar med sig till släkten

    2009-02-22 | 16:38:21
  • mormor säger:

    eller till sin kompis Denise

    2009-02-22 | 16:39:32
  • Veronica säger:

    men va faaan varför vinner aldrig jag sånt, köper fan lotter hur mycke som helst men bli ju bara fattig på skiten :P

    2009-02-24 | 19:01:24
    Bloggadress: http://littlemisssunshine90.blogg.se/

Kommentera inlägget här: