I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090221

Kategori: The Au-pair part of my life

Måste erkänna att jag låg och grisade mig till tolv idag. Det e så skönt att kunna vakna upp utan att känna press på att stiga upp ur sängen och sen långsamt falla tillbaka i sömnen och drömma lite sött. Fast jag drömmer bara konstiga drömmar. Typ att jag skulle bada mitt i vintern och liknande.

Det e super fint väder idag med, riktigt vårväder! Solen skiner, fåglarna kvittrar, de e torr mark och de blåser lite kalla vårvindar. Blir nog en långpromis me hundarna idag med. De har blivit så bortskämda med att gå ut sen jag kom hit för Wedndy tog bara ut dom runt kvarterat. Jag är ute minst en halv timma + att vi leker lite i parken. Men det är ju kul! :D Så fort det blir ljusare ute på kvällarna ska jag ta en sväng då med :)


Men nu ska jag ta en snabbdusch sen ska jag ut me vovvarna och sen ska jag handla semel-ingredienser!

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: